Stav vyřízení objednávky
Při vytváření objednávky bez registrace obdržíte první informační e-mail, který potvrzuje přijetí vaší objednávky. Jakmile se změní stav vaší objednávky, budou odeslány další informační e-maily podle stavu vyřizování objednávky.
Pokud jste registrovaný zákazník, můžete zkontrolovat stav vaší objednávky v sekci "Moje objednávky".
Proces objednávky se skládá z několika kroků:
- Přijatá - objednávka byla úspěšně uložena, a na vaši e-mailovou adresu byl odeslán e-mail s jejím shrnutím. Objednávka nyní čeká na zpracování nebo na vaši platbu.
- Vyřizuje se - pokud nějaká položka z vaší objednávky není skladem, budete informováni o očekávaném termínu dodání nebo bude s vámi navázán kontakt ohledně dalšího postupu. Pokud jsou všechny položky na skladě a vaše platba byla úspěšná, objednávka bude zabalena a odeslána dopravcem následující den v případě objednání do 14.00.
- Vyřízena a odeslána - zásilka byla odeslána, na vaši e-mailovou adresu bylo odesláno číslo balíku, které vám umožní sledovat její pohyb.
- Vyřízena pro osobní odběr - objednávka je kompletní a připravena k vyzvednutí (v případě, že jste zvolili možnost osobního odběru).
Jak upravit nebo zrušit objednávku?
Pokud chcete provést změny nebo zrušit objednávku, napište nám e-mail na adresu eshop@helion.cz s požadovanými úpravami.