Děkujeme za Vaši přízeň. Přejeme příjemné požití vánočních svátků a vše nejlepší v novém roce. Vaše objednávky zpracujeme po 6.1.

Stav vyřízení objednávky

 servis1

Při vytváření objednávky bez registrace obdržíte první informační e-mail, který potvrzuje přijetí vaší objednávky. Jakmile se změní stav vaší objednávky, budou odeslány další informační e-maily podle stavu vyřizování objednávky.

 

Pokud jste registrovaný zákazník, můžete zkontrolovat stav vaší objednávky v sekci "Moje objednávky".

 

Proces objednávky se skládá z několika kroků:

  1. Přijatá - objednávka byla úspěšně uložena, a na vaši e-mailovou adresu byl odeslán e-mail s jejím shrnutím. Objednávka nyní čeká na zpracování nebo na vaši platbu.
  2. Vyřizuje se - pokud nějaká položka z vaší objednávky není skladem, budete informováni o očekávaném termínu dodání nebo bude s vámi navázán kontakt ohledně dalšího postupu. Pokud jsou všechny položky na skladě a vaše platba byla úspěšná, objednávka bude zabalena a odeslána dopravcem následující den v případě objednání do 14.00. 
  3. Vyřízena a odeslána - zásilka byla odeslána, na vaši e-mailovou adresu bylo odesláno číslo balíku, které vám umožní sledovat její pohyb.
  4. Vyřízena pro osobní odběr - objednávka je kompletní a připravena k vyzvednutí (v případě, že jste zvolili možnost osobního odběru).

 

Jak upravit nebo zrušit objednávku?

Pokud chcete provést změny nebo zrušit objednávku, napište nám e-mail na adresu eshop@helion.cz s požadovanými úpravami.