Odstoupení od kupní smlouvy

servis1

 

Kupující má při splnění všech náležitostí §53 Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Postup pro vrácení zboží

  • vyplňte formulář a pošlete e-mailem na eshop-reklamace@helion.cz
  • nepoužité, nepoškozené zboží, nejlépe v původním obalu, pečlivě zabalte a napište "VRÁCENÍ ZBOŽÍ ESHOP" a číslo objednávky. Bez těchto informací nemůžeme přiřadit doručené zboží k vaší objednávce.
  • Pošlete na adresu: SunPlant s.r.o., Za Komínem 688, 542 01 Trutnov
  • O obdržení vráceného zboží vás budeme informovat e-mailem.  Nejpozději do 14 dnů vrácena odpovídající částka stejným způsobem, jakým byla provedena platba či na uvedený účet v případě dobírky

Poškozené zboží při přepravě

 

Při porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. V případě poškození obalu sepište s dopravcem protokol o poškození zásilky. 

Pokud zjistíte po rozbalení zboží, že je poškozen obsah balíku, nahlaste nám to neprodleně na eshop-reklamace@helion.cz. Informaci o poškození zásilky je nutné doložit do 24 hodin od převzetí a to včetně dokladů a detailních fotografií poškození.

Pokud zjistíte poškození zásilky po jejím rozbalení, poškozenou zásilku vyfoťte a kontaktujte nás obratem.