Odstoupení od kupní smlouvy

 servis1

 Spotřebitel má při splnění všech náležitostí §53 Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

 

Postup pro vrácení zboží při odstoupení od smlouvy do 14 dnů

1. Vyplňte interaktivní formulář "Odstoupení od kupní smlouvy". 

2. Vyčkejte na zprávu od našeho pracovníka. Poté zboží, nejlépe v původním obalu, pečlivě zabalte a napište "VRÁCENÍ ZBOŽÍ ESHOP" a číslo objednávky. Bez těchto informací nemůžeme přiřadit doručené zboží k vaší objednávce.

3. Pošlete na adresu: SunPlant s.r.o., Za Komínem 688, 541 02 Trutnov.

4. Reklamaci výrobku, resp. vrácení zboží objednaného v eshopu, můžete také uplatnit osobně v naší provozovně.  

 

 

 

 

 

 

 
 
Kdy dostanu peníze zpět?  
 
O obdržení vráceného zboží vás budeme informovat e-mailem. Nejpozději do 14 dnů Vám bude vrácena odpovídající částka stejným způsobem, jakým byla provedena platba či na uvedený účet ve formuláři v případě dobírky.

 

Mám zboží vrátit i s původním obalem?

Zboží vracejte nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu. Pokud není vrácené zboží v původním stavu, nemusí Vám být vrácena kompletní částka, kterou jste za něj zaplatil.

Podrobné informace týkající se odstoupení od kupní smlouvy jsou detailně popsány v Obchodních podmínkách, v článku 6.

servis1

 

PRAVIDLA PRO VRÁCENÍ A VÝMĚNU ZBOŽÍ PRO B2B ZÁKAZNÍKY

Kupující v režimu B2B (zákazník nakupující na IČO) může požádat o výměnu nebo vrácení zboží za následujících podmínek:

  1. Zboží lze vyměnit nebo vrátit do 14 dnů od data vystavení faktury.
  2. Zboží musí být nepoužité, zabalené v originální balení a nesmí nést známky instalace nebo poškození.
  3. Poplatek za zpracování vrácení či výměny zboží je 10% z částky fakturované za položku.
  4. Vrácení zboží v režimu B2B nelze nárokovat.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás.