! Montážní servis. Zakoupené zboží také montujeme. Máme za sebou více než 20 let zkušeností.

Reklamace zboží

Reklamační řád je určený pouze pro zákazníka spotřebitele a tvoří nedílnou součást Všeobecných obchodních podmínek (dále jen “VOP”). 

 

servis1

Před uplatněním reklamace

Před reklamací si důkladně pročtěte manuál k zařízení, zvláště věnujte pozornost části s řešením problémů. Případně kontaktujte způsobilou osobu či firmu, která instalaci zařízení provedla pro diagnostiku problému, kontrolu či opravu. V případě, že instalační firma není schopná problém vyřešit, postupujte následovně.

servis1

 

 

Jak reklamovat vadné zboží? 

 

Reklamaci lze v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami uplatnit elektronicky.

  • Vyplňte interaktivní formulář "Reklamace". 
  • Nejpozději do 2 pracovních dnů se s Vámi spojíme a obdržíte informace k dalšímu postupu.
  • Výrobek určený k reklamaci je vhodné zasílat v originálním obalu, nebo vyhovujícím přepravním obalu řádně zabalený. 
  • Do balení přiložte dokumenty potřebné k reklamaci  jako nabývací doklad
  • Zašlete na adresu autorizovaného servisu nebo na adresu: SunPlant s.r.o., Za Komínem 688, 541 02 Trutnov.
  • V průběhu reklamace budete informováni o stavu reklamačního řízení emailem. Doporučujeme seznámit se s Obchodními podmínkami.

 

Doporučujeme:

Zboží, jež má v seznamu autorizovaných servisů uvedeno přímé servisní zastoupení pro ČR, doporučujeme reklamovat přímo zde. Celý proces probíhá výrazně rychleji. Vzhledem k tomu, že každý z těchto výrobců vybírá svůj autorizovaný servis velmi pečlivě, jsou jejich služby na dobré úrovni a poskytnou Vám veškerý komfort. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky např. střídače či baterie není vždy nutné do servisu zasílat. Servisní technik na dálku zjistí příčinu poruchy a zajistí opravu.

Seznam autorizovaných servisů naleznete  ZDE.

 

 

Pokyny k zaslání reklamace:

Výrobek určený k reklamaci je vhodné zasílat v originálním obalu, nebo vyhovujícím přepravním obalu řádně zabalený.  Do balení přiložte dokumenty potřebné k reklamaci (nabývací doklad, reklamační formulář). Prodávající neručí za případné poškození přepravou před přijetím zboží k reklamaci. Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy vždy zasílejte bez dobírky, tedy na vlastní náklady.

V případě neoprávněné reklamace je účtován poplatek za diagnostiku 1000,-Kč/hod. bez DPH a dopravné dle povahy výrobku.

Reklamaci je možné uplatnit také osobně, v to v pracovní dny na adrese:  SunPlant, spol. s r.o., Za Komínem 688, 541 02 Trutnov

O přijetí zboží do reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od přijetí v servisním středisku.

Máte-li najednou více reklamací, vyplňte formulář pro každou položku, pošlete to jedním balíkem k nám.

 servis1

Co dělat když? 

 

Poškozené zboží při přepravě

Při porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. V případě poškození obalu sepište s dopravcem protokol o poškození zásilky. 

Pokud zjistíte po rozbalení zboží, že je poškozen obsah balíku, vyplňte neprodleně interaktivní formulář "Poškozené zboží při přepravě"  Informaci o poškození zásilky je nutné doložit do 24 hodin od převzetí a to včetně dokladů a detailních fotografií poškození.

 

 

Dodané zboží nesouhlasí s  nákupním dokladem

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží či v dodávce něco chybí).  Vyplňte prosím interaktivní formulář "Dodané zboží nesouhlasí s nákupním dokladem".  V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující den.

 

servis1

 V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat:

Telefonicky: +420 792 646 712 (v pracovních dnech v čase 9:00 - 16:00) nebo e-mailem eshop-reklamace@helion.cz

 servis1

Jakou záruku poskytujeme na prodávané zboží? 

Při nákupu u nás máte vždy jistotu zákonné dvouleté záruky. U mnoha produktů navíc výrobci poskytují delší záruku (např. 5, 10 nebo i 25 let). Jaký je mezi nimi rozdíl?

1. Zákonná záruka (odpovědnost za vady)

  • Trvá 2 roky od převzetí zboží.

  • Reklamace se vždy uplatňuje u nás – jako u vašeho prodejce.

  • Tato povinnost je dána zákonem a nelze ji zkrátit ani zrušit.

2. Prodloužená záruka výrobce (dobrovolná) 

  • Někteří výrobci nabízejí delší záruku (např. 5 let na střídač nebo 25 let na solární panel).

  • Jde o dobrovolný závazek výrobce, který se řídí jeho podmínkami.

  • Uplatňuje se zpravidla přímo u výrobce nebo v jeho autorizovaném servisu.

  • Podmínky (registrace výrobku, pravidelná údržba apod.) stanoví výrobce v záručním listu.


Přehled záruk

Období Kdo odpovídá Kde reklamovat Co platí
0–24 měsíců Prodejce  U nás / servisní sítě Zákonná odpovědnost za vady
Po 24 měsících (pokud je výrobní záruka) Výrobce Přímo u výrobce / servisní sítě Dobrovolná záruka výrobce, dle jeho podmínek

 

 


 

Díky tomu máte jistotu, že v prvních dvou letech řešíte vše s námi. Pokud výrobce nabízí delší záruku, rádi vám poskytneme informace a pomůžeme s postupem jejího uplatnění viz servisní střediska.