Reklamace postup u střídačů

Střídače

Výrobci střídačů vyřizují reklamace sami. Pro nejrychlejší řešení podejte reklamaci přímo na stránkách výrobce. 

Před podáním reklamace se ujistěte, že nereklamujete mechanické poškození, na které se záruka výrobce nevztahuje.

K podání reklamace na střídač značky SolarEdge se musíte přihlásit na svůj monitorovací portál. Pokud ještě nemáte založený účet, postupujte podle pokynů zde.

 

Pokud potřebujete reklamovat střídač Fronius, musíte podat reklamaci přes SOS portál společnosti Fronius.

Zákazníci v Maďarsku mohou použít e-mailovou adresu

pv-support-hungary@fronius.com

 
 
solaxPower.png

V případě problémů se střídači značky SolaX prosím kontaktujte oddělení služeb pro Evropskou unii společnosti SolaX Power a uveďte všechny nezbytné informace.

 

V oblasti střední a východní Evropy se o reklamace stará společnost TERMS (autorizovaný servisní partner SMA) . V případě, že nejste ze střední nebo východní Evropy, kontaktujte SMA Německo.

 

Pro podání reklamace na střídač značky Huawei vyplňte online reklamační formulář na stránkách výrobce.

 

Pro podání reklamace na střídač značky KACO vyplňte online formulář společnosti KACO.

 
 
abb.png

Pro podání reklamace na střídač značky ABB vyplňte online formulář společnosti ABB.

 
 
Untitled-2.png

Pro podání reklamace na produkty značky Tigo prosím kontaktujte podporu společnosti Tigo a uveďte všechny nezbytné informace.

 

Solární panely

Proces  reklamace vadných solárních panelů je stejný pro všechny výrobce modulů.

  1. Vyplňte reklamační formulář modulu.
  2. Postupujte podle pokynů v tomto dokumentu.
  3. Reklamaci a fotografie odešlete prostřednictvím kontaktního formuláře v dolní části stránky nebo je zašlete přímo našemu reklamačnímu oddělení.

 

Nezapomeňte přiložit zálohovou fakturu, fotografie závady a reklamační formulář z kroku č. 1.