Odstoupení od kupní smlouvy

servis1

 Spotřebitel má při splnění všech náležitostí §53 Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

 

Postup pro vrácení zboží při odstoupení od smlouvy

1. Vyplňte formulář a pošlete e-mailem na eshop-reklamace@helion.cz.

2. Zboží, nejlépe v původním obalu, pečlivě zabalte a napište "VRÁCENÍ ZBOŽÍ ESHOP" a číslo objednávky. Bez těchto informací nemůžeme přiřadit doručené zboží k vaší objednávce.

3. Pošlete na adresu: SunPlant s.r.o., Za Komínem 688, 541 02 Trutnov.

4. Reklamaci výrobku, resp. vrácení zboží objednaného v eshopu, můžete také uplatnit osobně v naší provozovně.  

 

 

 

 

 

 

 
 
Kdy dostanu peníze zpět?  
 
O obdržení vráceného zboží vás budeme informovat e-mailem. Nejpozději do 14 dnů Vám bude vrácena odpovídající částka stejným způsobem, jakým byla provedena platba či na uvedený účet ve formuláři v případě dobírky.

 

Mám zboží vrátit i s původním obalem?

Zboží vracejte nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu. Pokud není vrácené zboží v původním stavu, nemusí Vám být vrácena kompletní částka, kterou jste za něj zaplatil.

Podrobné informace týkající se odstoupení od kupní smlouvy jsou detailně popsány v Obchodních podmínkách, v článku 6.

servis1

Firmy mohou zboží vrátit po vzájemné domluvě. Na některé položky se může vztahovat storno poplatek, který zahrnuje náklady na vrácení k dodavateli, náklady na přepravu atd.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás.