Reklamace zboží

Reklamační řád je určený pouze pro zákazníka spotřebitele a tvoří nedílnou součást Všeobecných obchodních podmínek (dále jen “VOP”). 

 

servis1

Před uplatněním reklamace

Před reklamací si důkladně pročtěte manuál k zařízení, zvláště věnujte pozornost části s řešením problémů. Případně kontaktujte způsobilou osobu či firmu, která instalaci zařízení provedla pro diagnostiku problému, kontrolu či opravu. V případě, že instalační firma není schopná problém vyřešit, postupujte následovně.

servis1

 

 

Jak reklamovat vadné zboží? 

 

Reklamaci lze v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami uplatnit elektronicky.

  • Vyplňte interaktivní formulář "Reklamace". 
  • Nejpozději do dvou pracovních dnů obdržíte informace k dalšímu postupu.
  • Výrobek určený k reklamaci je vhodné zasílat v originálním obalu, nebo vyhovujícím přepravním obalu řádně zabalený. 
  • Do balení přiložte dokumenty potřebné k reklamaci (nabývací doklad, reklamační formulář). 
  • Zašlete na adresu autorizovaného servisu nebo na adresu: SunPlant s.r.o., Za Komínem 688, 541 02 Trutnov.
  • V průběhu reklamace budete informováni o stavu reklamačního řízení emailem. Doporučujeme seznámit se s Obchodními podmínkami.

 

Doporučujeme:

Zboží, jež má v seznamu autorizovaných servisů uvedeno přímé servisní zastoupení pro ČR, doporučujeme reklamovat přímo zde. Celý proces probíhá výrazně rychleji. Vzhledem k tomu, že každý z těchto výrobců vybírá svůj autorizovaný servis velmi pečlivě, jsou jejich služby na dobré úrovni a poskytnou Vám veškerý komfort, který výrobce nabízí. 

Seznam autorizovaných servisů naleznete  ZDE.

 

 

Pokyny k zaslání reklamace:

Výrobek určený k reklamaci je vhodné zasílat v originálním obalu, nebo vyhovujícím přepravním obalu řádně zabalený.  Do balení přiložte dokumenty potřebné k reklamaci (nabývací doklad, reklamační formulář). Prodávající neručí za případné poškození přepravou před přijetím zboží k reklamaci. Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy vždy zasílejte bez dobírky, tedy na vlastní náklady.

V případě neoprávněné reklamace je účtován poplatek za diagnostiku 1000,-Kč/hod. bez DPH a dopravné dle povahy výrobku.

Reklamaci je možné uplatnit také osobně, v to v pracovní dny na adrese:  SunPlant, spol. s r.o., Za Komínem 688, 541 02 Trutnov

O přijetí zboží do reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od přijetí v servisním středisku.

Máte-li najednou více reklamací, vyplňte formulář pro každou položku, pošlete to jedním balíkem k nám.

 servis1 V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat:

Telefonicky: +420 792 646 712 (v pracovních dnech v čase 9:00 - 16:00) nebo e-mailem eshop-reklamace@helion.czservis1

 

Co dělat když? 

 

Poškozené zboží při přepravě

Při porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. V případě poškození obalu sepište s dopravcem protokol o poškození zásilky. 

Pokud zjistíte po rozbalení zboží, že je poškozen obsah balíku, vyplňte neprodleně interaktivní formulář "Poškozené zboží při přepravě".  Informaci o poškození zásilky je nutné doložit do 24 hodin od převzetí a to včetně dokladů a detailních fotografií poškození.

 

 

Dodané zboží nesouhlasí s  nákupním dokladem

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží či v dodávce něco chybí).  Vyplňte prosím interaktivní formulář "Dodané zboží nesouhlasí s nákupním dokladem".  V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující den.